söndag 20 januari 2013

Hemmafru? Jag?!


Japp, som den äkta hemmafrun jag tydligen blivit har jag även börjat titta på en passande serie. Erkänner att jag först var skeptisk till serien men jag är omvänd!

Gillar blandningen av humor, idioti och mord ;-) är rätt så glad att man inte bor där. :-) hahahaha

I övrigt så är livet rätt trist, vi har haft sjukstuga i en vecka nu och tack och lov börjar vi friskna till! Jag hostar dock en del fortfarande.. BLÄÄÄÄ! Denna förkylning var 3:e gången för mig denna höst/vinter och verkligen den värsta :-( feber, snor och hostan from hell. Hoppas jag slipper fler på länge!

Hoppas ni har det bra där ute :-) och slipper denna hemska förkylning!
Kram

2 kommentarer:

  1. Roade mig också med att titta på det under graviditeten :D Underbar serie ^^

    Håller tummarna för att du kan hålla dig frisk resten av graviditeten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är det och man fastnar såå lätt i den :) Lagom blandning av mord och drama ;)
      Tack kan behöva det, verkar som jag är extra mottaglig för allt vad förkylningar heter!

      Radera