lördag 18 april 2009

~:trevliga saker:~

Idag har jag varit ute på äventyr tillsammans med Tomas, Linnéa och Kalle, det var en utflykt till Tornby. Det var trevligt och vi åt lunch tillsammans mellan promenaderna mellan alla djuraffärer, Ikea, Biltema och Ica Maxi. När jag kom hem var jag så trött! Vi åkte hemifrån kl 11 och var inte hemma förren halv 3, men det känndes inte som det gått så lång tid. I vanliga fall hade jag tröttnat men idag gick det fint, vi kom hem med en del prylar och mat.

Sen har jag en annan trevlig sak att berätta om.. :D Nästa lördag kommer den en liten cornish rex tös som ska bo här hos oss! :) Saga heter hon, svartsköldspotted med vit och helt bedårande söt! Är så glad! Hon kommer från uppfödaren S*Fylgias.

Nu ska jag strax gå och sova. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar